Kamis, 26 November 2015

Peralatan Perdagangan - Alat dan Produk Perlukan Untuk Master Herba

Peralatan Perdagangan - Alat dan Produk Perlukan Untuk Master Herba

Terdapat banyak alat yang saya tidak mempunyai, dan tidak terutamanya mahu. A masih boleh menjadi satu perkara yang berguna untuk mempunyai, tetapi terdapat dua sebab yang sangat baik saya tidak perlu atau mahu satu. Satu adalah bahawa mereka boleh menjadi berbahaya jika digunakan secara tidak wajar dan yang lain adalah bilangan undang-undang dan pemeriksaan, dan lain-lain yang datang dengan pemilikan. Saya mempunyai beberapa alat yang sangat diperlukan.

1) lesung dan alu: Jika anda tidak pernah dilihat satu set, ia adalah satu mangkuk dan kecil kelab, biasanya diperbuat daripada batu tetapi kadang-kadang seramik, kayu atau logam. Ia adalah fungsi utama adalah pengisaran dan mashing herba dan rempah. Kebanyakan produk yang diproses yang demikian itu mengandungi benih dan mentol kecil, seperti bawang putih.

2) Kopi / rempah pengisar: Ini adalah untuk kuantiti yang lebih besar, barangan itu untuk besar untuk mortar atau bahan amat sukar tidak sesuai untuk pengisaran dengan tangan.

3) Gel Kapsul: Ini adalah agak mudah didapati, dan boleh digunakan dengan herba tanah sama ada daripada mortar atau pengisar.

4) Petroleum Jelly: ini bukan untuk persediaan herba yang bertujuan untuk dimakan, kerana ia adalah toksik jika ditelan. Walau bagaimanapun, apabila pengeluaran minyak adalah untuk nipis untuk aplikasi, ia boleh dicampur dengan jeli petroleum untuk menjadikannya cukup tebal. Jika pelanggan itu alah kepada lidah, saya perlu menggunakan beberapa rawatan untuk memastikan ia bukan satu bahan sudah di ubat.

5) Kualiti Baik Minyak Zaitun: Kerana saya tidak mempunyai lagi, saya menggunakan bahan-bahan lain untuk membuat cabutan saya. Salah satu daripadanya ialah dengan minyak zaitun, kerana ia juga merupakan penyembuhan. Kebanyakan pengekstrakan minyak tidak dimakan, walaupun beberapa boleh.

6) Triple Suling Vodka: Seperti minyak zaitun, vodka adalah baik untuk membuat pengekstrakan. Sebab saya menggunakan ini daripada yang lain "keras" produk alkohol adalah bahawa vodka undenatured, dan yang boleh diminum sahaja. Jika anda ingin mengetahui tip menjimatkan wang, anda boleh menggunakan vodka untuk membuat ekstrak vanila anda sendiri.

7) Cuka: Terdapat beberapa jenis cuka yang boleh digunakan untuk membuat cabutan. Saya menggunakan kedua-dua putih Suling cuka dan epal sider cuka bergantung kepada apa yang saya ingin lakukan dengannya. Ia juga penting untuk mengeluarkan minyak dari lada cili luar kulit saya ... air tidak akan bekerja di sana.

8) Amber dan kaca hijau: Kebanyakan persediaan herba tidak melakukannya dengan baik dalam cahaya, dan kaca adalah bekas penyimpanan pilihan untuk persiapan paling cair. Walaupun ia adalah dalam kaca gelap, ia masih bijak untuk menyimpan persediaan di tempat yang sejuk, kering, tempat yang gelap.

Sudah tentu saya menggunakan lain-lain peralatan dapur, dapur, periuk belanga, mangkuk dan peralatan lain. Walau bagaimanapun, orang-orang di atas adalah sangat perlu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar