Kamis, 26 November 2015

Acupuncture - Mengapa Latihan Akupunktur dan Diet Pujian Setiap Lain-lain

Acupuncture - Mengapa Latihan Akupunktur dan Diet Pujian Setiap Lain-lain

Acupuncture akan membawa kembali keseimbangan dalam badan anda jika ia rosak. Ia adalah seperti alat percuma untuk apa sahaja badan anda yang masih kurang. Berdasarkan sistem negara Cina (yang saya akan bercakap tentang dalam artikel saya seterusnya) akupunktur, berasaskan kepada baki dan pujian di antara organ-organ dalaman dalam badan anda. Ia mempunyai 3 peringkat: Penilaian ini, memasukkan jarum kepada perkara-perkara di dalam tubuh dan preskripsi herba.

Saya pergi berjumpa Dr. Henry Su di Wellington minggu lepas. Saya rasa ini akan menjadi kali terakhir saya melihat dia sebelum aku akan hidup kembali di Israel. Kali ini saya telah difilemkan proses rawatan kuno ini di video dan ia tidak lama lagi akan muncul di blog saya. Saya juga ditemuramah Henry dan bertanya kepadanya tentang hubungan antara akupunktur dan senaman. Henry mengatakan bahawa senaman adalah penting bagi penyelenggaraan berkala badan, jika anda melakukan hanya akupunktur anda akan melihat hasil sedikit atau tiada. Tetapi jika anda menggabungkan rawatan ini bersama-sama dengan senaman yang betul dan pemakanan maka anda mempunyai diri anda kombinasi yang unggul yang akan menjadi sangat sukar untuk memecahkan. Gabungan ini adalah yang terbaik untuk badan anda kerana ia menyediakan organ dalaman anda apa yang mereka perlukan. Apabila semua organ berfungsi dalaman anda gembira, badan anda gembira dan minda anda gembira. Anda adalah orang kesihatan. Seseorang yang sangat sihat.

Berikut adalah tiga bahagian formula ini menang dan mengapa anda perlu mengambil sekurang-kurangnya bersenam dan diet yang betul ke dalam kehidupan harian anda:

Acupuncture: Jika anda jatuh sakit, dan anda pergi berjumpa doktor Cina, dia akan melakukan penilaian untuk badan anda. Penilaian ini dibuat daripada tiga cara bahawa semua memuji antara satu sama lain: Soalan - doktor akan meminta anda bagaimana anda rasa, tidur, jika anda mempunyai apa-apa kesakitan, bagaimana usus anda, perasaan anda, dan lain-lain Semakan nadi anda - doktor akan memeriksa nadi kedua-dua di pergelangan tangan kiri dan kanan anda, kerana setiap tangan dikaitkan dengan organ-organ yang berbeza di dalam tubuh. Melihat lidah - lidah, walaupun peta badan. mengikut warna, tebal, lebar dan berapa banyak keretakan dalam mempunyai doktor Cina boleh memberitahu banyak perkara mengenai berapa banyak nutrisi badan anda mengambil daripada makanan yang anda makan.
Latihan: Melakukan senaman yang betul adalah penting untuk membina hormon, memerangi radikal bebas, penciptaan anti-oksidan, latihan kadar jantung dan banyak fungsi badan yang lain yang penting. Senaman juga merupakan sebahagian daripada falsafah Cina kerana ia memuji akupunktur. Jika anda tidak bersenam, orang-orang jarum Cina tidak boleh menjaga tubuh anda sihat dengan diri mereka.
Diet: Diet sahaja boleh membuang baki anda mungkin telah dicapai dalam dua kaedah yang dinyatakan di atas. Jika anda makan banyak makanan ringan sepanjang masa, tidak ada perubatan alternatif atau bersenam di dunia boleh membuat anda sihat. Diet yang betul adalah penting untuk badan dan minda yang sihat. Saya telah menunjukkan dalam artikel sebelum ini contoh klasik untuk ini. Craig Ballantyne, pengarang Latihan Pergolakan telah memecut di atas treadmill di 11 batu per jam, yang adalah sangat cepat. Dia mempunyai orang lain hanya bersebelahan dengan orang yang makan ... pizza. Ini adalah persaingan kalori. Dalam 3,5 minit Ballantyne terbakar kira-kira 45 kalori. lelaki pizza tambahan 800 kalori untuk tubuhnya. Ia adalah semua yang disimpan sebagai lemak. Pokoknya adalah bahawa jika anda makan yang buruk, anda boleh juga tidak mengganggu menjalankan atau meneruskan sebarang perubatan alternatif

Tidak ada komentar:

Posting Komentar